Helsingin Punavuoresta vuonna 2011 alkunsa saanut Fafa´s on yksi kotimaisen pikaruokakulttuurin suurimmista menestystarinoista. Seitsemässä vuodessa autenttista katuruokaa hyvällä tunnelmalla ja tinkimättömällä asenteella tarjoava pikaruokaketju on levinnyt 35 ravintolan voimalla Suomen lisäksi Ruotsiin ja Viroon.

“Vuodelle 2020 tavoitteena on 60 ravintolaa. Pääasiassa keskitymme kotimaahan, mutta uusia paikkoja avataan myös Ruotsissa, Virossa. Lisäksi tämän vuoden tavoitteena on ensimmäinen ravintola Lontoossa”, kertoo Suomen maajohtaja Ville Myllyniemi.

Franchise periaatteella kasvavalle ketjulle yhtenäinen ja tunnettu brändi on tärkeä voimavara. Ainutlaatuinen konsepti, maukkaat reseptit ja emoyhtiön tukipalvelut tulevat kaikki paketoituna tunnettuun ja kiinnostavaan tuotemerkkiin.

Kun uusi ravintola aukeaa on tukimateriaalit oltava kunnossa

 

Ravintoloiden arjessa brändi näkyy julkisivun lisäksi vaatetuksessa ja promotuotteissa, joiden yhtenäinen valikoima kattaa kaikki ravintolat. Keväällä Fafa´sille aukeaa oma verkkopalvelu Nisa-Tuotteen järjestelmään, josta jokainen ravintola pystyy helposti tilaamaan tarvitsemansa tuotteet nopeasti ja tehokkaasti. Nisa-Tuotteen oma paino ja varastopalvelu pitävät huolen, että saatavuus ja toimitusaika tukevat Fafa´sin kasvutarinaa.

“Avainasiakkaiden tarpeita voidaan huomioida monella tavalla. Tuotteiden laatu ja toimitukset halutaan tukemaan asiakkaan liiketoimintaa. Kun toimipisteitä on kymmeniä, toimiva yhteistyö vapauttaa paljon aikaa ja resursseja muuhun toimintaan. Meidän strategian kärjessä ovat asiakkaiden oma tilausjärjestelmä sekä tuotteiden varastoinnin ja toimituksen tehostaminen. Aina kun uusi Fafa´s aukeaa, me vastaamme, että työvaatteet ja promotuotteet on jo hoidossa”, toteaa Nisa-Tuotteen myyntipäällikkö Mikko Jokela.

———-

Fafa´s kuuluu Nisa-Tuotteen avainasiakkaisiin. Työvaatteiden ja brändituotteiden tuotannon lisäksi palveluun kuuluvat toimituksiin ja hallinnointiin liittyvä tuki sekä kymmenien toimipisteiden yhteinen tilauspalvelu.