Ville Myllyniemi valitsee haastatteluun “markkinointihatun”, kun keskustellaan yrityksen brändin kehittämisestä. Kiireisellä miehellä on monta roolia pienen tiimin luotsatessa yhtä maan nopeimmin kasvavista ravintolaketjuista.
“Fafa´sin brändiä kehitetään tekemällä asioita samalla tavalla kuin tähänkin asti, pidetään tinkimättömästi kiinni meidän arvomaailmasta ja luotetaan hyvään tuotteeseen. Asioiden pitää asiakkaan näkökulmasta näyttää, maistua ja tuntua aidolta, riippumatta siitä monta ravintolaa maailmalta löytyy”, Myllyniemi selittää innostuneena.
Muista tehdä hyvää, oikeiden kumppanien kanssa
Haastattelun aikaan työn alla on Cafe Sospeso -kampanja, jonka myötä asiakas voi jättää kahvikupin “roikkumaan”, ja tarjota näin sen ystävällisenä eleenä sitä tarvitsevalle. Kuppiin voi jättää oman nimensä ja tervehdyksensä, vastineeksi lahjoittajat saavat rajoitetun ajan “You did good” -tekstillä kirjailtuja heijastimia.
“Heijastin on meidän ele niille, jotka tekevät hyvän teon. Jos puhutaan itse kahvista, niin sekin on kumppanimme meille tuottama reilusti ja kestävästi tuotettu, meidän ruokaan sopiva paahto. Oman tiimin tukena on graafisen alan ja viestinnän ammattilaisia, joiden kanssa mietitään miten voitaisiin luoda tarinoita ja kehittää tuotetta, joka vastaa jokaisessa kohdassa Fafa´sin arvoja” Myllyniemi jatkaa.
———-
Nisa-Tuote on Fafa´sin kumppani, joka vastaa ketjun työvaatteiden sekä brändituotteiden toteutuksista. Ideoita ja tuotteita suunnitellaan ja kehitetään yhdessä asiakkaan kanssa.